top of page

USA

"אלביט אמריקה" קיבלה חוזה מצבא ארה"ב לאספקת "מערכות קסדה ותצוגה משולבת" עבור טייסי מסק"רי האפאצ'י.

עודכן: 20 בנוב׳ 2021

ב- 6 באוקטובר הודיעה אלביט מערכות כי חברת הבת האמריקאית שלה, "אלביט מערכות של אמריקהאל.אל.סי" קיבלה חוזה מהצבא האמריקאי לאספקת כמות לא מוגדרת ובמחיר לא מוגדר של "מערכת קסדה ותצוגה משולבת". לחוזה שווי פוטנציאלי מירבי של כ-76 מיליון דולר ויבוצע על פני תקופה של חמש שנים. חוזה אספקה ​​ראשוני על כ-6 מיליון דולר ניתן לאלביט אמריקה שיבוצע במהלך שנתיים, העבודה תתבצע במפעל של אלביט אמריקה בפורת-וורט טכסס.

Elbit Systems of America’s IHADSS presents critical information directly in front of the pilot’s eye (Picture source: Elbit Systems)


"אלביט מערכות ארה"ב" קיבלה חוזה לאספקת כמות בלתי מוגדרת מהצבא האמריקאי של "מערכת קסדה ותצוגה משולבת". הקסדה החדשה מציגה מידע קריטי ישירות מול עין הטייס, ומספקת לטייסי האפצ'י פתרון אמין המאפשר הצלחה במשימה ובבטיחות הצוות בעת טיסה.

בנוסף לקסדה המשולבת למסוקי האפאצ'י, "אלביט מערכות ארה"ב" תספק מעבד משימה רב ליבה שיספק את כל הפונקציות שהטיס צריך לביצוע משימתו.

Elbit Systems of America’s IHADSS provides Apache pilots with a reliable solution that enables mission success and crew safety when flying (Picture source: Elbit Systems)


רענן הורוביץ, נשיא ומנכ"ל אלביט מערכות אמריקה, אמר: "חוזה זה ממשיך את הקשר שלנו בן עשרות שנים עם צי האפצ'י של צבא ארה"ב. הקסדה המיוחדת הזו פותחה בצורה מיוחדת שמתאימה למסוקי האפאצ'י.

קסדה זו מציגה נתוני טיסה ומידע על המטרה ישירות מול העיניים של הטייסים, זהו יתרון טקטי משמעותי המספק מודעות מצבית אמינה, מקלה על עומס העבודה של הטייסים, משפרת את בטיחותם ומשיגה הצלחה בעת טיסה במשימות התובעניות ביותר שלהם.


11 צפיות0 תגובות

מאמרים קשורים

bottom of page