top of page

Israel

  • תמונת הסופר/תdgross479

שלב רביעי: - מלחמה.

שלבים לביצוע:

1. חיסול התשתית החבלנית של ערביי ישראל ואיו"ש וגירושם לסוריה.

2. דיכוי מערכי התמ"ס של חמאס וחיזבאללה.

3. כיבוש רצועת עזה והשמדת כל היכולות הצבאיות של החאמס והגיאד,

אין הפסקת אש.

4. כיבוש דרום לבנון, השמדת כל הכח הצבאי של החיזבאללה ולא לאפשר לו להתחמש מחדש, שליטה באש על כל שיטחה של לבנון, אין הפסקת אש.


סדר פעולות:

1.1. העברת כל המחבלים שנמצאים בבתי סוהר ישראלים ל-"גואנטנמו-תדמור" בסוריה.

זו צריכה להיות הפעולה הראשונה והמיידית שישראל צריכה לעשות, פעולה זו תבהיר לעולם כולו שדברים השתנו ואנו מתכוננים להילחם על חרותנו. כל המחבלים שיתפסו לאחר מכן יועברו לסוריה במיידית ולא יחזרו לישראל. כל אמא ששולחת את הבן שלה להילחם ביהודים צריכה לדעת שהיא לא תיראה אותו יותר.


בסיועה של רוסיה ניתן להגיע להסדר מתאים עם סוריה בנושא זה שיהיה טוב לכל הצדדים, המחבלים שואפי הקרבות יתקבלו לכוחת הסוריים וילחמו תחת הדגל של אסד כנגד המורדים.

ישראל עשוייה להעביר לאסד הרבה מכח האדם הנחוץ לו ללחימה במורדים ואולי היחסים בין סוריה לישראל ישתפרו במקצת ויחד איתם גם היחסים בין רוסיה לישראל.

אם לא נטפל בבעיה הזו כעת, נמצא את עצמנו מהר מאד ב”מלחמת השחרור מס'-2", עם אוייבים מבית ומבחוץ.


1.2 להחזיר לצה"ל את השליטה בפנים הארץ.

כאשר נתחיל בהעברת המחבלים לסוריה, תתחיל הלחימה בפנים הארץ כאשר הישובים המעורבים והישובים הערביים יהיו בחוד הלחימה. המדינה תכריז על מצב חרום, צה"ל, מג"ב ו-’המשמר הלאומי’ יצטרכו לדכא ביד קשה את הניסיונות האלו, את הפורעים שנעצור נעביר במיידית לידי הסורים שיכניסו אותם לבתי הסוהר שלהם ויבטיחו לישראל שמחבלים אלו לא חוזרים לישראל. חוקי חירום שיחוקקו במהירות יאפשרו להעביר את המשפחות של הפורעים לסוריה ואת הבתים שלהם בארץ נהרוס.


במסגרת חוקי החרום הוראות הפתיחה באש ישונו כך שאם חייל או אזרח שירגישו מאויימים ע"י גורם כל שהוא, תהיה זו חובתם הראשונה לשמור על עצמם בכל הדרכים האפשרויות כולל פתיחה באש על מנת לנטרל את האיום עליהם. מי שלא יעשה זאת ויפגע או נשקו יחטף יעמוד לדין.


צה"ל יקים כ-100 ’גדודי משמר לאומי’ כאשר בכל גדוד ישרתו כ-500 לוחמים שיוצבו באיזורי העימות עם הישובים המעורבים והערביים. כאשר יתחילו המהומות (והם יתחילו זו רק שאלה של זמן) הכוחות שבשטח גדודי החי"ר של צה"ל, ’המשמר הלאומי’ ומג"ב יצטרכו לדכא את הפרעות בכל דרך שהם ימצאו לנכון.

הם יפעלו בנחישות מירבית להבטחת בטחונם של תושבי ישראל ולמנוע את הפרעות כפי שראינו ב-2021.

בנוסף, ’גדודי המשמר הלאומי’ והצבא יפעילו את כל האמצעים כנגד מי שינסה לחסום את צירי התנועה.


אם לא נפעל בנחישות מירבית, אזי לדעתי אנו עשויים למצוא את עצמנו ב"מלחמת העצמאות מס'-2", כאשר אנו נלחמים באוייבים בפנים הארץ וגם כנגד אוייבים חיצוניים כגון חמאס, חיזבאללה ועוד מדינות. לכן צריך לפעול בכל הכח ובמהירות רבה, לנטרל את הבעיה הפנימית ולרכז את מאמצינו כנגד האוייב החיצוני במעגלים הקרובים והרחוקים.


במסגרת הלחימה כנגד הפורעים הערביים נצטרך לטפל גם בבדואים שבנגב וגם בערבים שבצפון הארץ ובואדי מילק, כולם צריכים לעזוב את ישראל, חלקם לירדן וחלקם לסוריה שתשמח לארח אותם. המחשבה שואדי מילק יהיה סגור לתנועות צבא או אזרחים היא בגידה במולדת.

ערביי ישראל מונים כ-2 מיליון בני אדם, חצי מהם צריכים לעבור למקומות אחרים מחוץ לישראל.

בארץ ישארו הדרוזים, הצ'רקסים, הנוצרים ובעלי ברית נוספים.

1.3 להחזיר לצה"ל את השליטה באיו"ש.

אין לי צל של ספק שכאשר יתחילו הפרעות בארץ הם יתפשטו מהר מאד גם לאיו"ש, צריך לנטרל את מזרח ירושלים מאיו"ש ולא לאפשר מהומות בירושלים. בכל שאר הערים צריך לפעול ביד קשה ובנחישות ולאלץ את הערבים להישאר בבתים ולא לצאת מהם. בערים יפטרלו כוחות חי"ר ממונעים ושריון ויהרסו את כל מוקדי ההתפרעויות ולא לחכות רגע אחד מיותר. את הפורעים להעביר לסוריה יחד עם בני המישפחה, את הבתים להרוס ואת כל ההטבות שהם מקבלים מהמדינה לבטל.

2 צפיות0 תגובות

מאמרים קשורים

bottom of page